reklama

Kapustnica s lekvárom (Paríž, časť šestnásta)

Po obede sme sa zaviezli do Les Halles, čo je námestie s kostolom St.Eustacha, historickou fontánou, obrovským podzemným obchodným domom – asi 3 x väčší ako  najväčší chrám konzumu u nás. Ale to nás veľmi nezaujímalo.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

  Kostol bol dosť zanedbaný, mal viditeľné stopy po vnútornom požiari a pomaly prebiehajúcej rekonštrukcii.   Fontána pred kostolom bola zaujímavá tým, že voda tiekla kanálikmi a malými vodopádmi, medzi nimi na pásoch trávy a mramoru sedeli, ležali a relaxovali ľudia. Pred kostolom je ešte zaujímavá socha, ale je bohužiaľ tak pokreslená grafitti a večne ovešaná deťmi, že nám nestála za odfotografovanie  Tesne pri námestí sa nachádza Centre Pompidou, ale to je príliš moderné umenie na nás... ;-)  Večer sme sa zastavili pri Eiffelovke, pozorovať večerný život a urobiť pár záberov. Očakával som melódiu šansónu, prípadne romantickú hudbu podfarbujúcu teplý večer v  meste lásky, a dočkal som sa hlučnej kváziafrickej nehudby ozývajúcej sa od asi piatich bubnovačov. K nej by som si musel asi niečo šľahnúť, aby sa mi páčila. Takže sme po odfotení nočnej veže odišli. Nešlo moc o to, že by nám tá hudba tak extrémne vadila, ale naozaj sa k jednému z najromantickejších miest na svete nehodila. A nech mi niekto nehovorí o kráse kultúrnej diverzity – tá podľa mňa na typicky monokultúrne miesta nepatrí, to je ako tradičná vianočná kapustnica s lekvárom..Osve sú tie jedlá dobré, ale spolu je to nechutný blivajz

Peter Šiška

Peter Šiška

Bloger 
  • Počet článkov:  97
  •  | 
  • Páči sa:  7x

Som dlhoročný IT manažér a kouč, ale zaoberám sa meditáciami a duchovno-energetickou oblasťou intenzívne asi dvadsať rokov. A pretože som sprievodcom a pomáham ľuďom z ich bludných kruhov, v blogu budem písať skôr úvahy a zážitky z tohto súdka. Zoznam autorových rubrík:  PostrehyCestaCestovanieZáujmySebakritikaHudbaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu