reklama

Načo drogy?

Mávam dokonale farebné sny - a niekedy si ich dokonca zapamätám a môžem o nich ďalej rozprávať. Sú rôzne - napríklad  hororové matematické - kedy sa mi sníva o nevyhnutnosti pripočítať k jednému číslu druhé, a viem že ak to urobím, stane sa niečo neurčité, ale v každom prípade strašné. Počas takého sna sa zobudím a hoci si uvedomím že je to hlúposť, inštinktívne sa bojím zaspať.  Z opačného kraja sú sny bláznivé o ktorých sa hovorí lepšie a ktoré si pamätám určite radšej... 

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

 Za jeden z najbláznivejších som do istého času považoval sen, ktorý som mal počas letnej dovolenky v Grécku. V ňom som išiel po našej záhradke v Martine, uvidel som sedmikrásku a zohol som sa pre ňu. Odtrhol som ju, a vtedy sa zo zeme vynoril malý hroch a odhryzol mi malíček. Ale predminulé leto prišla chvíľa, kedy ho na tróne bláznivín vystriedal iný...   Prvé čo si zo sna pamätám bolo, že som bol v úplnej eufórii. Získali sme s priateľkou bývanie, ktoré sa nám zdalo perfektné – a to výklad obchodu hneď vedľa bratislavského Kryštál baru. Veľké okno, priamo oproti zástavke električky - ideálna poloha. Tak sme sa tam presťahovali a bývali medzi vecami vo výklade. To že je priestor malý nám nerobilo problém, pretože sme obaja boli škorce. Spali sme v stolnej lampe z Ikea, ktorú sme ako jedinú priniesli zo starého bytu, poletovali sme medzi naaranžovanými ozdobami. Všetko bolo žlté a zelené - motív "Prišlo leto, teraz so zľavou 30%". Do výkladu nám svietilo stále slnko, vtáčí zob chutil orieškovo a chrumkavo - hotová idyla. Dokonca nás prišiel navštíviť kamarát, ktorý bol v tom sne drevená kukučka z hodín u mojich rodičov. Problém bol, že sme mu nerozumeli - pretože stále iba kukal. Druhý problém nastal, keď ho kukanie po chvíli prestalo baviť a začal nám robiť zle - rozhádzal nám fantasticky gýčovité dekorácie krepových tráv a kvetín. Ale to nemal robiť - zavreli sme ho do klietky. Potom sme začali loviť muchy, ktoré nám bzúkali okolo zobákov. Bzúkali, bzúkali, my sme po nich chňapali, až som sa zobudil.  Lietal okolo mňa komár a dalo mi dosť práce aby som ho "umlčal". Nešlo mi do hlavy, ako sa mohol dostať až k nám - prvú noc nás ochraňoval nový, ešte účinnejší elektrický odpudzovač a zabíjač komárov renomovanej značky. Tak som ten prístroj vypol a zavrel balkónové dvere. Keďže mi sen pripadal natoľko bláznivý, aby sa oplatilo v ňom pokračovať, snažil som sa zaspať - aby som sa dostal zase "do výkladu" - ale bohužiaľ s nulovým snovým výsledkom. Predpokladám že jediný viditeľný účinok nášho odpudzovača bol tento sen - Keďže má na sebe napísané že "nie je škodlivý pre človeka" a stačí mať otvorené okno, bláznivé sny sú asi ako bonus grátis. Má to ale výhodu - keby mi odchádzal pud sebazáchovy a chcel by som vyskúšať halucinácie tvrdých drog, stačí mi namiesto toho vybrať odvtedy nepoužitý odpudzovač, zapnúť a zaspať. Keď sa nad tým zamyslím, začínam veriť tomu, že predchádzajúci víťaz - sen s hrochom - bol spôsobený podobným "neškodným" odpudzovačom... Keby som mal naozaj istotu že je neškodný, možno by stálo za to dať si občas „práska“ plného bláznivých snov - bola by to určite dobrá inšpirácia pre písanie a takých snov nie je nikdy dosť...  PS: Som zvedavý, čo by na tieto sny povedala nejaká profesionálna vykladačka - v mojom príručnom snári som ich význam nenašiel... :-)   Hunter

Peter Šiška

Peter Šiška

Bloger 
  • Počet článkov:  97
  •  | 
  • Páči sa:  7x

Som dlhoročný IT manažér a kouč, ale zaoberám sa meditáciami a duchovno-energetickou oblasťou intenzívne asi dvadsať rokov. A pretože som sprievodcom a pomáham ľuďom z ich bludných kruhov, v blogu budem písať skôr úvahy a zážitky z tohto súdka. Zoznam autorových rubrík:  PostrehyCestaCestovanieZáujmySebakritikaHudbaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu