reklama

Návrat po rokoch.

Naposledy som blogoval v roku 2008. Už vtedy som vzhľadom na situáciu z konca roku len publikoval články napísané dávno predtým, a od návratu z našej okružnej cesty po Európe som na blog nemal ani pomyslenie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Zmenil som sa. Diametrálne. Z ateistu som sa stal človekom čo síce takisto neverí, ale vie... a učí ostatných ako vedieť tiež. Ale, aj v tejto roli som potreboval prestávku (a prachy...:D ), a tak som sa vrátil do IT oblasti, na pár rokov, a potom budem pokračovať zas ako učiteľ a sprievodca.

V blogu pokračujem hlavne preto, aby som si utriedil myšlienky, spomienky a prípadne si uvedomil niektoré veci, ktoré mi doteraz unikali. Primárne som zamýšľal že si budem písať čisto anglický blog kvôli jazyku, ale príjemnejšie sa mi píše po slovensky a česky, hotové verzie príspevkov do angličtiny len prekladám. A keď už píšem ako mi zobák narástol, tak som si povedal, že oprášim tento svoj slovenský blog. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Takže, ak vás to bude zaujímať a nájdem si čas na písanie, tu sa dozviete čo všetko sa mi udialo za tie roky čo som o sebe nedal vedieť. 

Vzhľadom na súkromie spolupútnikov použijem u každého z nich iné meno ako v skutočnosti, a niekedy, ak budem cítiť že to príbeh alebo ohľad na iných vyžaduje, pozmením mierne aj iné atribúty...

Peter

Peter Šiška

Peter Šiška

Bloger 
  • Počet článkov:  97
  •  | 
  • Páči sa:  7x

Som dlhoročný IT manažér a kouč, ale zaoberám sa meditáciami a duchovno-energetickou oblasťou intenzívne asi dvadsať rokov. A pretože som sprievodcom a pomáham ľuďom z ich bludných kruhov, v blogu budem písať skôr úvahy a zážitky z tohto súdka. Zoznam autorových rubrík:  PostrehyCestaCestovanieZáujmySebakritikaHudbaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu