reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Peter Šiška

Peter Šiška

Bloger 
  • Počet článkov:  97
  •  | 
  • Páči sa:  7x

Som dlhoročný IT manažér a kouč, ale zaoberám sa meditáciami a duchovno-energetickou oblasťou intenzívne asi dvadsať rokov. A pretože som sprievodcom a pomáham ľuďom z ich bludných kruhov, v blogu budem písať skôr úvahy a zážitky z tohto súdka. Zoznam autorových rubrík:  PostrehyCestaCestovanieZáujmySebakritikaHudbaSúkromnéNezaradené

reklama

Sebakritika

Čestný blbec - horší ako svoj úhlavný nepriateľ...

Peter Šiška

Čestný blbec - horší ako svoj úhlavný nepriateľ...

Som človek, ktor keď njde peňaženku okamžite ptra po jej majiteľovi, ktor je schopn predavačku - ktor ho viackrt omekla - upozorniť, že mu načtovala o pr korn menej ako mala. Kedysi som na pohovoroch v personlnych agentrach uvdzal ako svoju dobr vlastnosť čestnosť, zmysel pre spravodlivosť atď. V poslednej dobe si svoju absoltnu čestnosť uvdzam aj ako svoje negatvum. Toto je jeden z prbehov, ktor ma k tomu doviedli.

  • 18. feb 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 944x
  • 13
Aj vy zakrnievate?

Peter Šiška

Aj vy zakrnievate?

Kedysi dvno som sa 4 roky zaoberal chmiou, fyzikou a podobnmi vecami. Odvtedy som sa ctil - keď aj nie ako chemik ale aspoň polochemik s dobrm rozhľadom a nvykmi. Veď doteraz si sirup nalievam etiketou dopredu dole. Tento pocit mi vydržal až do minulho tždňa.

  • 4. feb 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 639x
  • 12
reklama
SkryťZatvoriť reklamu