reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Peter Šiška

Peter Šiška

Bloger 
  • Počet článkov:  97
  •  | 
  • Páči sa:  7x

Som dlhoročný IT manažér a kouč, ale zaoberám sa meditáciami a duchovno-energetickou oblasťou intenzívne asi dvadsať rokov. A pretože som sprievodcom a pomáham ľuďom z ich bludných kruhov, v blogu budem písať skôr úvahy a zážitky z tohto súdka. Zoznam autorových rubrík:  PostrehyCestaCestovanieZáujmySebakritikaHudbaSúkromnéNezaradené

reklama

Cesta

A mrkvu každodennú daj nám dnes (Ako to všetko začalo 5.)

Peter Šiška

A mrkvu každodennú daj nám dnes (Ako to všetko začalo 5.)

Osobnejšia séria článkov, venovaná mojim zážitkom zo "strastí a strastí" niečoho, čo sa nazýva duchovná transformácia...

  • 21. aug 2023
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 501x
  • 0
Vzkriesenie viery v doktorov. (Ako to všetko začalo 4.)

Peter Šiška

Vzkriesenie viery v doktorov. (Ako to všetko začalo 4.)

Osobnejšia séria článkov, venovaná mojim zážitkom zo "strastí a strastí" niečoho, čo sa nazýva duchovná transformácia...

  • 26. júl 2023
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 259x
  • 1
Rezeň je bolesť!  (Ako to všetko začalo 3.)

Peter Šiška

Rezeň je bolesť! (Ako to všetko začalo 3.)

Osobnejšia séria článkov, venovaná mojim zážitkom zo "strastí a strastí" niečoho, čo sa nazýva duchovná transformácia...

  • 11. júl 2023
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 595x
  • 0
Utop sa! Alebo sa nauč plávať! (Ako to všetko začalo 2.)

Peter Šiška

Utop sa! Alebo sa nauč plávať! (Ako to všetko začalo 2.)

Osobnejšia séria článkov, venovaná mojim zážitkom zo "strastí a strastí" niečoho, čo sa nazýva duchovná transformácia...

  • 5. júl 2023
  • Páči sa: 3x
  • Prečítané: 327x
  • 0
Utop sa! Alebo sa nauč plávať! (Ako to všetko začalo 1.)

Peter Šiška

Utop sa! Alebo sa nauč plávať! (Ako to všetko začalo 1.)

Prebudil ma pocit, že som úplne prepotený a ledva sa dokážem nadýchnuť. Srdce mi bilo neuveriteľne rýchlo, a po...

  • 28. jún 2023
  • Páči sa: 2x
  • Prečítané: 345x
  • 2
reklama
Návrat po rokoch.

Peter Šiška

Návrat po rokoch.

Naposledy som blogoval v roku 2008. Už vtedy som vzhľadom na situáciu z konca roku len publikoval články napísané dávno predtým, a od návratu z našej okružnej cesty po Európe som na blog nemal ani pomyslenie.

  • 1. sep 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 872x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu